Bine ați venit!
    Categorii

    0

      Cum cumpar si cum platesc

      Aceasta este metoda recomandata pentru a comanda produse deoarece:

      • Produsul este identificat clar si orice erori sunt evitate;
      • Aveti acces permanent la stadiul comenzii Dumneavoastra si la comentariile pe care consultantii nostii de vanzari le adauga acestei comenzi.

      Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje:
      Comenzile pot fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor;
      Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii, daca acestea au statusul “In stoc”;

      Pentru a lansa comenzi este necesar sa va inregistrati (adica sa va faceti un cont de client), folosind date de identificare valide. Magazinul foloseste un cos de cumparaturi "virtual", in care dumneavoastra adaugati produse folosind butonul ADAUGA IN COS. Acest buton il puteti gasi in dreapta fiecarui produs, la lista de produse sau la pagina cu detaliile despre produs.

      Dupa ce ati adaugat un produs in cos, se va deschide pagina unde este prezentat continutul cosului de cumparaturi. In acest moment puteti fie sa va intoarceti la pagina anterioara folosind butonul Continua cumparaturile, fie sa trimiteti comanda folosind butonul Comanda.

      Cand va decideti sa trimiteti comanda, in ecranul Procesarea comenzii aveti de ales adresele de facturare si de livrare. Pasul urmator va permite alegerea modalitatilor de plata si livrare. Prin bifarea campului Instructiuni speciale? puteti sa adaugati daca aveti alte observatii in legatura cu comanda. Dupa ce ati bifat optiunile dorite, dati click pe butonul Pasul urmator.

      In ecranul Confirmare comanda veti revedea informatiile despre comanda: cumparator, adrese de facturare/livrare, modalitati de plata/livrare, produsele din comanda si valoarea totala a comenzii. Pentru a trimite comanda apasati butonul Lanseaza comanda. Preturile includ TVA.

      Indiferent de modul de transmitere a comenzii (pe site, prin e-mail, telefonic, prin alta metoda) acceptarea acestei comenzi, deci incheierea acordului de vointa si a contractului de vanzare cumparare se face in momentul achitarii de catre client a facturii fiscale ce insoteste produsul. Factura fiscala tine loc de contract de vanzare-cumparare. Lansarea comenzii, e-mail-ul automat care se transmite dupa primirea comenzii (verificati folderele Spam sau Junk Mail) si discutiile telefonice, prin e-mail si prin orice alte metode, cu personalul S.C. EXPOGET S.R.L., nu constituie acceptari ferme ale comenzii si deci nu semnifica incheierea contractului la distanta.

      ********************************

      Va oferim mai multe modalitati de plata:
       
       
       • Plata prin ordin de plata in contul nostru;
       • Plata cu numerar prin depunere in contul nostru bancar;
       • Plata online cu card bancar pe site prin intermediul platformei securizate sistemul "3-D Secure";
       • Plata cu numerar ramburs ( cont colector) la primirea coletului prin curier rapid.

      Plata Online MobilPay :
      Acest sistem de plata este acceptat atat pentru persoane fizice cat si pentru persoane juridice , indiferent de modalitatea de livrare aleasa , prin platforma securizata pentru plati online mobilpay.ro
      Plata integrala cu cardul se poate efectua direct pe site www.magazinruris.ro, dupa completarea datelor solicitate in formularul de comanda si finalizarea comenzii. Se va deschide o pagina securizata pentru plata directa cu cardul , aici o sa introduceti personal datele cardului .
      Plata in rate, se poate realiza direct pe site www.magazinruris.ro , dupa completarea datelor solicitate in formularul de comanda si finalizarea comenzii.  Se va deschide o pagina securizata pentru plata directa cu cardul , aici o sa introduceti personal datele cardului, odata cu identificarea cardului, puteti selecta numarul de rate dorit ( 1 -5 rate)
      Credit Europe Bank, Banca Transilvania, Garanti Bank,  Alpha Bank, .....(vezi RATE)

      Daca ai ales metoda de plata "Card credit/debit" este necesar sa completezi un formular cu informatiile despre cardul tau. Pentru platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si Mastercard/Maestro) este folosit sistemul "3-D Secure" elaborat de aceste organizatii care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
      "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul tau nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele mobilPay, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard. In plus, "3-D Secure" este un sistem de autentificare a identitatii posesorilor de carduri in mediul electronic.
      Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor si se desfasoara numai pe serverele Visa sau MasterCard, dupa caz. Sistemul "3-D Secure" permite efectuarea de cumparaturi on-line cu orice card emis sub licenta Visa sau MasterCard, inclusiv cele de debit si cele electronice Maestro si Visa Electron. Sunt acceptate si cardurile virtuale emise de aceste organizatii.
      Daca tranzactia prin card a fost reusita, urmatorul ecran iti multumeste pentru comanda pe site-ul nostru si iti ofera informatiile relevante pentru comanda. Aceste informatii le vei primi de asemenea prin e-mail.

      Pentru plata prin ordin de plata sau depunere de numerar in cont aveti nevoie de urmatoarele date:
       Nume firma: S.C. EXPOGET S.R.L.
       Cod unic inregistrare: RO 29397929
       Nr. Registrul Comertului: J16/2066/2011
       Cont: RO 36 BACX 0000 0006 9866 7001     Banca: Unicredit Bank - CRAIOVA

      Ordin de plata
      Acest tip de plata se face doar in baza facturii proforme trimise pe adresa de e-mail asociata contului de pe care se plaseaza comanda cu optiunea transfer bancar. Plasarea/ confirmarea comenzii cu optiunea transfer bancar tine loc de factura proforma.
      In contul de Trezorerie de pe factura proforma pot fi efectuate exclusiv plati dintr-un cont deschis la Trezorerie.
      Livrarea produselor se face dupa incasarea facturii proforme trimise pe adresa de e-mail asociata contului de pe care se plaseaza comanda.
      In cazul persoanelor juridice, pentru a intra in posesia coletului sunt necesare actul de identitate si o imputernicire din partea firmei.

      Comanda plasata cu optiunea transfer bancar este valabila 5 zile. 

      Ramburs (plata la curier)
      Aceasta modalitate de plata permite achitarea comenzii in momentul livrarii.
      Achitarea la primirea produselor implica un serviciu suplimentar efectuat de firma de curierat.
      Eliberarea chitantei se face de catre firma de curierat.
      *Pentru persoanele juridice limita de plata cash este de 5.000 RON numerar pe zi.
      *Pentru persoanele fizice limita de plata cash este de 10.000 RON numerar pe zi.

      Plata la livrare se face numerar, in lei, la valoarea din documentele fiscale primite (factura si bon fiscal sau Cont Colector transportator). Curierii EXPOGET sau curierii rapizi cu care colaboram NU va pot solicita nici o alta suma in afara celei din documente (facturi, chitante, bonuri fiscale sau AWB).

      Termenul de livrare obisnuit al produselor cumparate de pe site-ul nostru se incadreaza intre 2 si 15 zile lucratoare din momentul in care comanda este plasata si confirmata. In conditii speciale, timpul de livrare poate fi si depasit . In cazul in care nu puteti fi contactat la data si ora stabilite pentru livrare, vom pastra bunurile comandate timp de trei zile lucratoare, interval in care vom incerca sa va contactam din nou pentru a definitiva livrarea. In cazul in care nici in acest interval de timp nu puteti fi contactat, comanda va fi anulata.

      Va rugam sa verificati produsele primite prin curierii EXPOGET sau prin firmele de curierat rapid partenere in momentul primirii, formuland orice reclamatii in prezenta curierului si inainte de a semna de primirea bunurilor. S.C. EXPOGET S.R.L. isi rezerva dreptul de a nu lua in considerare reclamatiile cantitative si calitative care nu tin de conditiile de garantie si care sunt efectuate dupa primirea produselor si plecarea curierilor.

      **********************************

      Documentele legale va sunt predate/trimise intotdeauna in original odata cu comanda. Va rugam sa verificati comenzile si sa sesizati in scris orice lipsa a unui document in momentul primirii. Conform Codului Fiscal art 155 alineatul (6), semnarea si stampilarea facturilor in original nu sunt obligatorii. Toate documentele care va sunt necesare (proforma, factura, certificate de garantie, chitanta) sunt disponibile pentru a fi descarcate in cazul in care se ratacesc in contul Dumneavoastra de client, sectiunea istoric comenzi, la fiecare comanda in parte.

      **********************************

      Stocurile produselor se actualizeaza pe site zilnic, pentru a fi cat mai reale, dar pot aparea discrepante intre stocul real si cel afisat. Astfel, EXPOGET nu poate garanta disponibilitatea in stocuri a tuturor produselor afisate, uneori acestea fiind vandute in interval de cateva minute. Ne rezervam dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs dispare din oferta curenta, nu este in stoc, nu se mai fabrica sau pentru oricare alt motiv si va promitem ca vom face tot posibilul sa va oferim o alternative echivalenta sau superioara la un cost similar.
       

      *************************************

      RECOMANDARE!

       

      Important


      Punerea în functiune si instructajul de folosire a utilajului recomandam sa se faca într-un punct service autorizat RURIS pentru eliminarea eventualelor defectiuni care pot aparea datorita montarii si exploatarii necorespunzatore, aceste defectiuni  nefacand obiectul garantiei. (punerea în functiune se efectueaza contra cost la service-urile Autorizate RURIS).

       

      Service Autorizat RURIS (vezi: http://www.ruris.ro/service.php )

      Soluţia de comerţ electronic Seliton