Bine ați venit!
RON
  • USD
  • EUR
  • RON

    Sondaj

    Garanție

    INFORMARE: Produsele achizitionate care nu poarta marca/sigla RURIS, DAC sau marcajul GARANTAT DE RURIS nu fac parte din gama noastra si nu sunt produse RURIS.
    In schimb, pentru produsele achizitionate la care a fost eliberat prezentul Certificat de Garantie, Ruris asigura service in reteaua nationala.

    Declaratia pe propria raspundere, conform Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, cu modificarile aduse de OG nr. 9/2016 publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 9 din 27.01.2016 arata că produsul facturat corespunde documentatiilor de executie a fabricantului şi standardelor romanesti conform buletinelor de incercari emise de laboratoarele de specialitate si certificatului de conformitate al producatorului.

    Obtinerea Certificatului de garantie!

    Cumparatorul va transmite Vanzatorului SERIA motoutilajului, dupa receptionarea, achitarea si acceptarea produsului pentru a putea fi generat Certificatul de garantie!

    Configurarea Certificatului de Garantie cuprinde: Data vanzarii,Numarul facturii,Denumirea produsului,Seria produs

    Certificatele de garantie sunt emise de S.C. RURIS IMPEX S.R.L., caz in care clientii trebuie sa apeleze la reteaua de service autorizata (vezi) http://www.ruris.ro/www3/service.html

    Certificatul de Garantie este transmis catre client pe un mail-ul indicat sau livrat odata cu utilajul.

    Vom detalia mai jos procedurile si conditiile pe care trebuie sa le respecte clientii nostri in cazul aparitiei unor probleme de garantie in vederea rezolvarii cat mai rapide:

    1. Verificati daca certificatul de garantie este emis de S.C. RURIS IMPEX S.R.L.

    2. In cazul in care certificatul de garantie este emis de S.C. RURIS IMPEX S.R.L., puteti aduce personal produsul defect la cel mai apropiat Centrul de Service. Adresa cu reteaua nationala de service RURIS o puteti accesa aici http://www.ruris.ro/www3/service.html. Produsul trebuie sa fie insotit obligatoriu de certificatul de garantie emis de RURIS, de actul de achizitie al produsului in original sau copie si trebuie sa aiba intacte elementele de identificare (Data vanzarii,Numarul facturii,Denumirea produsului,Seria produs).

    In masura in care defectele sau neconformitatiile produsului nu fac obiectul garantiei (manipulare si utilizare defectuoasa, utilizare la alti parametri decat cei indicati de manualele de utilizare, etc) costurile aducerii la conformitate si cele de livrare vor fi suportate de client.

    Produsele ce urmeaza a fi reparate sau inlocuite nu vor fi primite de catre serviciul nostru specializat decat corect ambalate in colete. Nu primim in garantie produse neambalate. Cele 15 zile in care vom solutiona problema neconformitatii produsului decurg din momentul in care produsul defect ajunge in posesia serviciului nostru specializat.

    In momentul sosirii coletelor la centrul nostru de service, se va face o scurta verificare vizuala a coletului in prezenta curierului. Daca se constata urme de loviri sau manipulari defectuoase ale coletului, sau daca starea acestuia nu este impecabila din punct de vedere al integritatii, se va face un proces verbal care sa semnaleze aceste probleme si o copie va fi inmanata curierului.

    Diagnosticarea defectelor produsului se face in cel mult 72 de ore de la receptia produsului defect in centrul nostru de service, in conditiile specificate mai sus. In cel mai scurt timp dar nu mai mult de 10 zile de la receptie, centrul nostru de service se obliga sa comunice beneficiarului diagnosticul, masura reparatorie care va fi aplicata si estimarea termenului la care produsul va fi readus la conformitate. Dupa readucerea produsului in stare de functionare, aveti posibilitatea de a ridica produsul direct din centrul nostru de service sau sa solicitati expedierea sa prin curier. Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie. Acest interval se considera din momentul inregistrarii in unitatea de service (receptia coletului conform indicatiilor de mai sus), pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si notificarea in scris, in vederea ridicarii produsului, sau pana la predarea efectiva a produsului catre client.Durata medie de utilizare este de 10 ani, perioadă în care se asigură piese de schimb în garanţie şi postgaranție.Pentru persoanele juridice care achiziţionează un produs în vederea exploatării comerciale sau a închirierii, garanţia este de 6 luni de zile indiferent dacă produsul beneficiază de termen mai mare de garanţie.Garanţia către persoane fizice este de 24 de luni, condiţionată de întreţinerea utilajului conform graficului de întreţinere.Uzul comercial, înseamnă că motorul este cumpărat de firme (persoane juridice).

    In cazul solicitarilor nejustificate, se percepe o taxa de constatare, precum si plata transportului dus-intors.

    Nu fac obiectul garantiei produsele care au etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), interventia mecanica asupra produselor etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect informatiile din manuale. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei.

    Produsele neridicate din unitatea de service in termen de 60 de zile de la solutionare vor fi declarate abandonate si vor intra in posesia S.C. EXPOGET S.R.L.

    3. Daca produsul defect are un certificat de garantie emis de catre importator/producator, se supune procedurilor de lucru aflate pe acel certificat si se repara sau inlocuieste numai in retelele de service aflate pe acesta.

    Atentie:  Pierderea acestora atrage dupa sine si pierderea garantiei.

    In cazul in care totusi intampinati o problema in rezolvarea problemelor de garantie, sau daca actele dumneavoastra de garantie au fost emise de o alta societate care a vandut un produs RURIS va rugam sa mentionati doleantele dumneavoastra la adresa: vanzari@magazinruris.ro

    Sus