Newsletter-ul www.magazinruris.ro aduce intodeauna numai vesti bune. Aboneaza-te si intra in reteaua ofertelor RURIS!


Intri automat in tragerea la sorti saptamanala pentru un Cadou Surpriza.

Bine ați venit!
RON
  • USD
  • EUR
  • RON

    Sondaj

    Cum cumpăr

    Aceasta este metoda recomandata pentru a comanda produse deoarece:

    • Produsul este identificat clar si orice erori sunt evitate;
    • Aveti acces permanent la stadiul comenzii Dumneavoastra si la comentariile pe care consultantii nostii de vanzari le adauga acestei comenzi.

    Pentru a lansa comenzi este necesar sa va inregistrati (adica sa va faceti un cont de client), folosind date de identificare valide. Magazinul foloseste un cos de cumparaturi "virtual", in care dumneavoastra adaugati produse folosind butonul ADAUGA IN COS. Acest buton il puteti gasi in dreapta fiecarui produs, la lista de produse sau la pagina cu detaliile despre produs.

    Dupa ce ati adaugat un produs in cos, se va deschide pagina unde este prezentat continutul cosului de cumparaturi. In acest moment puteti fie sa va intoarceti la pagina anterioara folosind butonul Continua cumparaturile, fie sa trimiteti comanda folosind butonul Comanda.

    Cand va decideti sa trimiteti comanda, in ecranul Procesarea comenzii aveti de ales adresele de facturare si de livrare. Pasul urmator va permite alegerea modalitatilor de plata si livrare. Prin bifarea campului Instructiuni speciale? puteti sa adaugati daca aveti alte observatii in legatura cu comanda. Dupa ce ati bifat optiunile dorite, dati click pe butonul Pasul urmator.

    In ecranul Confirmare comanda veti revedea informatiile despre comanda: cumparator, adrese de facturare/livrare, modalitati de plata/livrare, produsele din comanda si valoarea totala a comenzii. Pentru a trimite comanda apasati butonul Lanseaza comanda.

    Indiferent de modul de transmitere a comenzii (pe site, prin e-mail, telefonic, prin alta metoda) acceptarea acestei comenzi, deci incheierea acordului de vointa si a contractului de vanzare cumparare se face in momentul achitarii de catre client a facturii fiscale ce insoteste produsul. Factura fiscala tine loc de contract de vanzare-cumparare. Lansarea comenzii, e-mail-ul automat care se transmite dupa primirea comenzii (verificati folderele Spam sau Junk Mail) si discutiile telefonice, prin e-mail si prin orice alte metode, cu personalul S.C. EXPOGET S.R.L., nu constituie acceptari ferme ale comenzii si deci nu semnifica incheierea contractului la distanta.

    ********************************

    Va oferim mai multe modalitati de plata:


    • Plata prin ordin de plata in contul nostru;
    • Plata cu numerar prin depunere in contul nostru bancar;
    • Plata online cu card bancar pe site prin intermediul platformei securizate Online B@nking (in curand);
    • Plata cu numerar ramburs ( cont colector) la primirea coletului prin curier rapid.

    Pentru plata prin ordin de plata sau depunere de numerar in cont aveti nevoie de urmatoarele date:
    Nume firma: S.C. EXPOGET S.R.L.
    Cod unic inregistrare: RO 29397929
    Nr. Registrul Comertului: J16/2066/2011
    Cont: RO 36 BACX 0000 0006 9866 7001     Banca: Unicredit Bank - CRAIOVA

    Plata la livrare se face numerar, in lei, la valoarea din documentele fiscale primite (factura si bon fiscal sau Cont Colector transportator). Curierii EXPOGET sau curierii rapizi cu care colaboram NU va pot solicita nici o alta suma in afara celei din documente (facturi, chitante, bonuri fiscale sau AWB).

    Termenul de livrare obisnuit al produselor cumparate de pe site-ul nostru se incadreaza intre 1 si 5 zile lucratoare din momentul inregistrarii si confirmarii comenzii. In conditii speciale, timpul de livrare poate fi depasit numai anuntindu-va in prealabil despre aceasta situatie. In cazul in care nu puteti fi contactat la data si ora stabilite pentru livrare, vom pastra bunurile comandate timp de trei zile lucratoare, interval in care vom incerca sa va contactam din nou pentru a definitiva livrarea. In cazul in care nici in acest interval de timp nu puteti fi contactat, comanda va fi anulata.

    Va rugam sa verificati produsele primite prin curierii EXPOGET sau prin firmele de curierat rapid partenere in momentul primirii, formuland orice reclamatii in prezenta curierului si inainte de a semna de primirea bunurilor. S.C. EXPOGET S.R.L. isi rezerva dreptul de a nu lua in considerare reclamatiile cantitative si calitative care nu tin de conditiile de garantie si care sunt efectuate dupa primirea produselor si plecarea curierilor.

    **********************************

    Documentele legale va sunt predate/trimise intotdeauna in original odata cu comanda. Va rugam sa verificati comenzile si sa sesizati in scris orice lipsa a unui document in momentul primirii. Conform Codului Fiscal art 155 alineatul (6), semnarea si stampilarea facturilor in original nu sunt obligatorii. Toate documentele care va sunt necesare (proforma, factura, certificate de garantie, chitanta) sunt disponibile pentru a fi descarcate in cazul in care se ratacesc in contul Dumneavoastra de client, sectiunea istoric comenzi, la fiecare comanda in parte.

    **********************************

    Stocurile produselor se actualizeaza pe site zilnic, pentru a fi cat mai reale, dar pot aparea discrepante intre stocul real si cel afisat. Astfel, EXPOGET nu poate garanta disponibilitatea in stocuri a tuturor produselor afisate, uneori acestea fiind vandute in interval de cateva minute. Ne rezervam dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs dispare din oferta curenta, nu este in stoc, nu se mai fabrica sau pentru oricare alt motiv si va promitem ca vom face tot posibilul sa va oferim o alternative echivalenta sau superioara la un cost similar.

    In cazul in care produsele nu se pot livra, clientul poate cere returnarea imediata a sumelor incasate deja, dar nu si alte despagubiri. Valoarea maxima a obligatiilor companiei Marketonline fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumelor incasate de firma de la acest client.

     

    *************************************

    RECOMANDARE!

     

    Important


    Punerea în functiune si instructajul de folosire a utilajului recomandam sa se faca într-un punct service autorizat Ruris pentru eliminarea eventualelor defectiuni care pot aparea datorita montari si exploatari necorespunzatore, aceste defectiuni  nefacand obiectul  garantiei. (punerea în functiune se efectueaza contra cost la service-urile Autorizate RURIS).

     

    Service Autorizat RURIS (vezi: http://www.ruris.ro/service.php )

    Sus